Rozwiejmy ewentualne wątpliwości
Odpowiedzi na często zadawane pytania
Produkty Flora
Nie. Dwa produkty w naszej ofercie to środki spożywcze – są to nierafinowane mieszanki olejowe Udo’s Oil®Omega 3+6+9 Blend 250ml i 500ml.
Oznacza to, że jest to żywność (nie suplement diety) dostarczająca Twojemu organizmowi niezbędnego fundamentu tłuszczowego – Niezbędnych Nienasyconych Kwasów Tłuszczowych (NNKT) Omega-3 (kwas ALA) i Omega-6 (kwas LA), których organizm ludzki nie produkuje. Ze składników zawartych w olejach bazowych Udo’s Oil Twój organizm sam dokonuje niezbędnych przemian i syntezuje potrzebne związki np. kwasy tłuszczowe EPA i DHA.
Dodatkowo nasze oleje bazowe dostarczają czysty kwas GLA zawarty w oleju z wiesiołka, kwasy Omega-9 (kwas oleinowy) w postaci oleju z nasion sezamu, trójglicerydy średniołańcuchowe z olejem z kokosa oraz naturalnie występujące fitosterole, tokoferole i inne.
Nie, nie zawsze. Natomiast zawsze, codziennie należy dostarczać z dietą kwasów tłuszczowych Omega-3 (kwas ALA) i Omega-6 (kwas LA), ponieważ organizm ludzki nie jest ich w stanie endogennie (wewnętrznie) wytworzyć. Suplementację kwasami Omega 3: EPA i DHA można rozważyć w momencie, kiedy mamy zabezpieczoną bazę tłuszczową Omega-3 i Omega-6 i stwierdzimy, że wymagamy dodatkowego wsparcia.
Jeżeli stwierdzisz, że potrzebujesz dodatkowej suplementacji Omega-3, sięgnij po nasz doskonały olej z kryla antarktycznego: O-Krill 3® Cardio Support.
Nie, absolutnie nie można ich podgrzewać oraz używać ich do gotowania lub smażenia.
Oleje wykorzystujemy na zimno – najlepiej od razu po wyjęciu z lodówki. Możemy je dodawać zarówno do potraw zimnych (np. koktajle), w temperaturze pokojowej (np. sałatka) lub ciepłych, ale nie gotujących się (np. zupa). Po użyciu butelkę z olejem natychmiast umieszczamy w kartoniku jednostkowym i wkładamy do lodówki.
Olejów bazowych Udo’s Oil nie można podgrzewać, gotować ani smażyć – poza tym pomysły na ich spożycie są niezliczone i zależą wyłącznie od Twojej inwencji. Na przykład:
- Stosuj je jako dodatek do sałatek wytrawnych oraz owocowych, koktajli, hummusu, makaronu, warzyw surowych lub gotowanych, gulaszów czy zup.
- Możesz wmieszać olej w swój ulubiony jogurt, deser lub kawę kuloodporną.
- Polej nim omlet lub jajecznicę przygotowane na parze.
- Olej można dodawać do ciepłych posiłków (np. zup, sosów) po zdjęciu z ognia, ale nie gotujących się.
- Jeżeli preferujesz – możesz spożyć olej bezpośrednio z łyżeczki, w trakcie lub po jedzeniu.
- Mętna warstwa w oleju jest unikalna dla naszej mieszanki. Pamiętaj, aby przed każdym użyciem delikatnie wstrząsnąć butelką.
- Po otwarciu spożyj w ciągu 8 tygodni.
Nasze oleje bazowe są środkami spożywczymi dlatego każdy dostosowuje spożywaną ilość do swoich potrzeb.
W przypadku dorosłych zalecamy, zgodnie z rekomendacją producenta, spożywać 2-3 łyżki dziennie (zakładając, że łyżka ma 15ml) lub 15ml na każde 25kg masy ciała/dzień.
Dla dzieci należy odpowiednio przeliczyć porcję w zależności od wagi dziecka.
Dawkę dzienną najlepiej rozłożyć na cały dzień, niż przyjąć na raz.
Tak – w mniejszych ilościach, a częściej i z jedzeniem.
W celu dodatkowego zabezpieczenia cennych kwasów tłuszczowych Omega-3 i Omega-6 przed promieniami słonecznymi, każda butelka jest dodatkowo pakowana w pudełko jednostkowe. Czy to w transporcie, w lodówce w Twoim ulubionym sklepie ze zdrową żywnością czy w Twojej prywatnej lodówce – produkt jest dodatkowo chroniony. Po dostawie zachowaj więc kartonik i przechowuj w nim produkt cały czas – oczywiście w lodówce.
- Są wytworzone z myślą o Twoim zdrowiu
- Są wyprodukowane w 100% z organicznych, certyfikowanych surowców roślinnych – czyli nasion o najwyższej jakości i gęstości odżywczej. Rozejrzyj się dokoła – ile znalazłeś produktów olejowych na rynku, które są w 100% organiczne i certyfikowane? Hmm…
- Zarówno proces produkcyjny jak i sama formuła olejów Udo’s Oil zostały opracowane przez Udo Erasmusa – światowej sławy autorytet w dziedzinie zdrowych tłuszczów i olejów. Udo Erasmus ma już ponad 80 lat i cieszy się idealnym zdrowiem, a swoje oleje i zdrowe podejście do życia stosuje od prawie 40 lat, kiedy to sam wyleczył się z zatrucia pestycydami! Tu już nie jest potrzebny żaden dodatkowy komentarz.
- Zawierają wszystkie niezbędne dla optymalnego zdrowia tłuszcze tj. Omega-3 i Omega-6 w optymalnych proporcjach (2:1).
- Nie są rafinowane.
- Są tłoczone na zimno (temperatura tłoczenia nie przekracza temperatury ludzkiego ciała), bez dostępu tlenu i światła, zabezpieczone azotem
- Każdy produkt jest pakowany w butelkę z grubego, brązowego szkła oraz w pudełko jednostkowe, które chronią go przed światłem i tlenem
- Po wyprodukowaniu oraz w dystrybucji i magazynowaniu przebywają w warunkach chłodniczych. Także w drodze do Ciebie.
- Ponieważ są wyprodukowane z najwyższa starannością na każdym etapie, niosą ogrom korzyści zdrowotnych każdej komórce Twojego ciała.
Rafinacja to proces wysokiego przetworzenia nasion i oleju – w wysokich temperaturach i ciśnieniu, przy użyciu wielu substancji chemicznych w tym kwasu fosforowego i ługu sodowego (!). W czasie procesu rafinacji olej jest pozbawiony większości substancji odżywczych, a wrażliwe nienasycone kwasy tłuszczowe zostają uszkodzone. Producenci stosują rafinację ponieważ działają na skalę masową i nie stosują najlepszych, organicznych i pozbawionych zanieczyszczeń surowców – i tych zanieczyszczeń pozbywają się właśnie w procesie rafinacji, razem z substancjami odżywczymi, naturalnym smakiem i zapachem. Dodatkowo rafinacja gwarantuje dłuższy termin ważności produktu na półce, czyli jest to wygodne rozwiązanie zarówno dla producenta jak i detalisty. Jednak ta wygoda ma drugą, ciemną stronę medalu – okupiona jest jakością produktu i wątpliwymi korzyściami dla konsumenta.
Oleje bazowe Udo’s Oil nie są oczywiście rafinowane.
„Zdrowe tłuszcze potrzebują największej troski, a ludzie traktują je z najmniejszą troską jeżeli chodzi o wszystkie składniki odżywcze jakie mamy. Więcej problemów ze zdrowiem fizycznym wynika z uszkodzonego oleju niż z jakiejkolwiek innej części pożywienia. Kiedy nie niszczymy olejów i wytwarzamy je z myślą o zdrowiu, wtedy oleje przynoszą więcej korzyści dla zdrowia fizycznego niż jakikolwiek inny składnik pożywienia”
Nie, nie wszystkie. W ofercie Tilia Herbs jest jeden produkt odzwierzęcy: O-Krill 3® Cardio Support – olej z kryla antarktycznego. Wszystkie pozostałe produkty są wegetariańskie lub wegańskie.
Tak, wszystkie produkty Flora w sklepie Tilia Herbs są wolne od glutenu, przy czym należy zaznaczyć, że oleje bazowe i kapsułki Udo’s Oil®Omega 3+6+9 Blend zawierają w swoim składzie olej z organicznych otrębów owsianych. Z tego względu produkt został przebadany w Niemczech pod kątem zawartości glutenu. Badanie wykazało bardzo niską zawartość gliadyny i potwierdziło zgodność produktu z wymogami międzynarodowych norm żywnościowych (Codex Alimentarius). Badanie to uznało oleje bazowe i kapsułki Udo’s Oil za produkty bezglutenowe, ponieważ bardzo małe obecności glutenu są w nich niższe niż w ziarnach „bezglutenowych” takich jak gryka.
Tak, przy czym: Kid’s Probiotic – probiotyk dla dzieci; Adult’s Probiotic – probiotyk dla dorosłych; Super 8 Plus Probiotic – probiotyk specjalistyczny – mogły mieć kontakt z mlekiem w zakładzie produkcyjnym. Dlatego rekomendujemy nie stosować preparatów probiotycznych Flora w przypadku uczulenia na mleko.
Tak, przy czym: Kid’s Probiotic – probiotyk dla dzieci; Adult’s Probiotic – probiotyk dla dorosłych; Super 8 Plus Probiotic – probiotyk specjalistyczny – mogły mieć kontakt z lecytyną sojową w zakładzie produkcyjnym. Dlatego rekomendujemy nie stosować preparatów probiotycznych Flora w przypadku uczulenia na soję.
Wynika to z wymogów prawnych w Kanadzie, gdzie produkty są produkowane i sprzedawane. Etykiety muszą zmieścić wszystkie składniki i opisy w dwóch językach: angielskim i francuskim, dodatkowo tekst na etykietach musi być wystarczająco duży i czytelny. Firma Flora zmniejszyła liczbę kupowanych wariantów butelek, aby zamawiać większe ilości ograniczonego asortymentu oraz wzięła na siebie koszt powiększonej części butelki.
- Oleje bazowe Udo’s Oil®Omega 3+6+9 Blend oraz preparaty probiotyczne umieść w lodówce zaraz po otrzymaniu przesyłki. Zawsze przechowuj je w lodówce – bez względu na to czy produkty są od razu przez Ciebie otwarte i spożywane czy zrobisz to za jakiś czas.
- Pozostałe produkty przechowuj w temperaturze pokojowej. W przypadku produktów Flor Essence płynnej/suchej – po otwarciu/przygotowaniu – zawsze przechowuj w lodówce i kieruj się przygotowanymi przez nas wskazówkami.
- Wszystkie produkty przechowuj w sposób niedostępny dla małych dzieci.
- We Florasil oraz w preparatach probiotycznych: Kid’s Probiotic, Adult’s Probiotic, Super 8 Plus Probiotic – z hypermelozy
- W Udo’s Oil ® Omega 3+6+9 w kapsułkach – z gliceryny, wody, modyfikowanej skrobi spożywczej, karagenu, sorbitolu i karmelu
- W O-KRILL3®Cardio Support – z żelatyny rybnej, gliceryny, sorbitolu i wody
Realizacja zamówień
Kurier DPD i punkty odbioru DHL oraz kurier InPost i paczkomaty InPost.
Dostawy realizujemy wyłącznie w Polsce.
Zamówienie powinno dotrzeć do Ciebie w ciągu 1-2 dni roboczych.
Skontaktuj się z nami mailowo na kontakt@tiliaherbs.pl.
- Kurier InPost – 15 zł lub kurier DPD – 18,50 zł
- Paczkomaty InPost lub punkty odbioru DPD – 13 zł
- Odbiór osobisty z naszej siedziby po ustaleniu terminu i godziny – bez opłat
Przy jednorazowych zakupach od 200 zł dostawa jest darmowa.
Za zakupy jednorazowe zapłacisz szybkim przelewem online, BLIKiem, kartą płatniczą, Apple Pay, Google Pay i PayPal Express.
Tak. Zaznacz opcję faktury w momencie składania zamówienia. Fakturę wysyłamy na maila w momencie wysyłki zamówienia.
W przypadku, gdy temperatura otoczenia nie zapewnia warunków chłodniczych, wtedy produkty wysyłamy w styropianowych termosach lub w workach termicznych z wkładami żelowymi – w zależności od dostępności komponentów.
Dokładamy wszelkich starań, aby każde zamówienie dotarło do Twoich rąk w całości. Jeżeli jednak realizacja zamówienia nie pójdzie zgodnie z planem, skontaktuj się z nami mailowo kontakt@tiliaherbs.pl lub telefonicznie +48 572 382 286.
Subskrypcja
Automatyczna subskrypcja polega na regularnym dostarczaniu do Ciebie wybranych produktów, raz na 30 dni. Pierwsza paczka wysyłana jest do Ciebie od razu po założeniu subskrypcji.
Subskrypcja:
- jest wygodna – nie musisz pamiętać o odnowieniu zapasu swoich ulubionych produktów
- wspiera Ciebie w systematyczności i utrwalaniu dobrych nawyków – w przyjmowaniu kwasów Omega lub suplementów diety to klucz do sukcesu
- daje korzyści ekonomiczne – zawsze darmową dostawę niezależnie od formy dostawy oraz rabat 5% vs zakup jednorazowy.
Płatności realizowane są cykliczne, co 30 dni, przez wybranego przez Ciebie w procesie składania zamówienia dostawcę płatności. Masz do wyboru bezpieczną opcji płatności za pomocą kredytowej lub PayPal Express.
Płatność pobierana jest w momencie wysyłki produktów do Ciebie.
Tak. Możesz zmienić sposób dostawy, sposób płatności, produkt w subskrypcji. Więcej na ten temat znajdziesz w naszym regulaminie sklepu.
W dowolnym momencie, bez konieczności podania przyczyny.
Oczywiście anulowanie subskrypcji dotyczy transakcji, które miały się odbyć w przyszłości i nie wypływa na transakcje, które zostały już przeprocesowane.
Tak. Możesz to zrobić w dowolnym momencie, bez konieczności podania przyczyny.
W naszym regulaminie sklepu.
Konto
- Szybszy proces zakupowy
- Sprawdzenie statusu zamówienia
- Dostęp do historii zamówień
Logując się na konto klienta można zresetować hasło, klikając “Przypomnij hasło”. Link do resetowania otrzymasz na zapisany na koncie adres mailowy. Postępuj zgodnie z instrukcją otrzymaną w mailu.
Tak. Jeśli posiadasz konto klienta, po zalogowaniu – w zakładce Moje konto, możesz zmienić adres mailowy oraz hasło.
Tak. Jeśli posiadasz konto klienta, po zalogowaniu – w zakładce Moje konto, możesz zmienić numer telefonu.
Zwroty
Tak, przy czym opcja ta dotyczy części naszego asortymentu.
W ciągu 14 dni od odebrania zamówienia możesz skorzystać ze swojego prawa do odstąpienia od umowy i zwrócić zamówione produkty bez podania jakiejkolwiek przyczyny, przy czym prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do produktów dostarczanych w zapieczętowanych opakowaniach, jeśli zostały otwarte i/lub nie nadają się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych.
Oznacza to, że:
1. możesz zwrócić do nas produkt fabrycznie zapakowany – tzn. kiedy banderole na słoiczkach lub butelkach nie zostały naruszone
2. zwroty nie dotyczą poniższych produktów:
a. Olej bazowy Udo’s Oil®Omega 3+6+9 Blend 250ml
b. Olej bazowy Udo’s Oil®Omega 3+6+9 Blend 500ml
c. Preparaty probiotyczne: Kid’s Probiotic, Adult’s Probiotic, Super 8 Plus Probiotic
d. Olej z kryla antarktycznego O-Krill 3® Cardio Support
- Zgłoś chęć zwrotu zamówionych produktów mailowo na kontakt@tiliaherbs.pl
- Wypełnij formularz zwrotu, który Tobie wyślemy. Podpisany formularz odeślij zwrotnie mailem.
- Spakuj i odeślij zwracane produkty na adres: Tilia Herbs, ul. Borówkowa 15, 62-007 Gorzkie Pole, z dopiskiem „Zwrot”. Koszt odesłania produktów nie podlega zwrotowi i leży po stronie zwracającego przedmiot. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
Zwrot środków za odesłany towar nastąpi do 14 dni od momentu odebrania Twojej przesyłki przez Tilia Herbs i po jej pozytywnym zweryfikowaniu.
Zwrotowi podlega równowartość ceny zakupu zwracanych produktów oraz koszty doręczenia zamówienia, jeżeli zostały poniesione, do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji dostawy.
Środki zwrócimy Tobie w taki sam sposób, jakiego użyłeś do opłacenia zamówienia.
Prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu produktów nie przysługuje w odniesieniu do produktów dostarczanych w zapieczętowanych opakowaniach, jeśli zostały otwarte i/lub nie nadają się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych.
Oznacza to, że:
1. nie możesz zwrócić do nas produktów, jeśli banderole na słoiczkach lub butelkach zostały naruszone*
2. zwroty nie dotyczą poniższych produktów*:
a. Olej bazowy Udo’s Oil®Omega 3+6+9 Blend 250ml
b. Olej bazowy Udo’s Oil®Omega 3+6+9 Blend 500ml
c. Preparaty probiotyczne: Kid’s Probiotic, Adult’s Probiotic, Super 8 Plus Probiotic
d. Olej z kryla antarktycznego O-Krill 3® Cardio Support
*W przypadku otwarcia produktu i stwierdzenia jego wady, przysługuje Tobie prawo do reklamacji. Reklamacje można składać mailowo na: kontakt@tiliaherbs.pl